Spotkanie informacyjne dla przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego.
08.03.2022
Spotkanie informacyjne dla przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego.
Temat spotkania: procedura zlecania realizacji zadań publicznych w ramach otwartych konkursów ofert.
15 marca 2022 r. (wtorek) o godz. 15.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1
Spotkanie organizowane jest w związku z otwartym konkursem ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych Powiatu Piskiego w 2022 r. ogłoszonym przez Zarząd Powiatu w Piszu uchwałą nr 22/128/2022 z dnia 3 marca br.
Program spotkania:
- Zasady zlecania organizacjom pozarządowym realizacji zadań publicznych – kto może złożyć ofertę, jak przygotować ofertę, na co zwrócić uwagę czytając ogłoszenie konkursowe, rezultaty realizacji zadania, obowiązki informacyjne, zasady ponoszenia wydatków i przesuwania środków.
Prowadząca: Izabela Jurzyńska, animator Elbląskiego Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Pozarządowych.
- Realizacja i rozliczenie zadania – najistotniejsze elementy umowy o realizację zadania, aneksowanie umów, jak rozliczyć środki i wypełnić sprawozdanie, jak mierzyć i dokumentować rezultaty, jak dokumentować wkład osobowy, jak opisać fakturę, w jakich przypadkach umowa może być rozwiązana, zwrot dotacji. Prowadzący: Marek Jurzyński, animator Elbląskiego Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Pozarządowych.
- Przekazywanie i rozliczenie dotacji w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - kwestie problemowe, najczęściej popełniane błędy, przykłady dobrych praktyk.
Prowadząca: Joanna Glezman, Pełnomocnik Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia 14 marca br. na adres e-mail: promocjapowiat [dot] pisz [dot] pl bądź telefonicznie pod numerem 87 425 47 62.